Seyirciler :)

28 Ocak 2011 Cuma

En Son...



  Sonunda karne aldık! Ve karnem umduğumdan iyi geldi, takdir aldım yahu daha ne olsun! Okuldan sonra arkadaşlarla Kentpark'a aktık, bir kaç ay aradan sonra ilk kez Burger King'den hamburger yedim, bu bile mutlu olmama yetti. Bu arada Mısır’da iç savaş çıkmış. Ve teyzem, kuzenlerimle orada yaşıyor. Her yeri yağmalıyorlarmış ve sokağa çıkma yasağı varmış. Telefon, internet her şey kesilmiş, uçuşlar iptal edilmiş. Teyzemlerde uçağa binip, Ankara’ya geliyorlar. Tabi sokaktaki askerleri atlatıp, kurşuna dizilmeden hava alanına varabilirlerse… Umarım sağ sağlim, buraya varabilirler... 
  Bu arada bu sabah muhteşem bir süprizle karşılaştım; lapa lapa kar yağıyordu! Okullar kapanmadan yağsaydı, benim için daha iyi olurdu. 



Ne okuyorum: Stiletto Serisinin "Zaten Onu Hiç Sevmedim ki. Belki Sadece Biraz Hoşlandım" adlı kitabını.

Hangi filmi gördüm: Salak ve Avanak. Bunu da okulda izledik, zaman geçirmek için izlenebilir.

Ne dinledim: Sıla - Acısa da Öldürmez.

Ne içtim: Su. 

Ne yedim: Mantarlı Yumurta.



Ne aldım: Watsons'dan 3 normal, 1 çatlayan oje ve takma tırnak. Takma tırnağı süs olsun diye değil, tırnağımı yememek için aldım.

Neye sevindim: Okulda bir olaya ve takdir almama.

Neye kızdım: Yakın arkadaşımın bu kadar değişmesine.

Neye şaşırdım: İnsanların bu kadar değişken olmasına...

3 yorum:

Blush dedi ki...

kar mı var ne güzel :)
bende kar istiyorum.

Takdir almışsın tebrikler.

Hello Kitty dedi ki...

heeyy bende yaptım :)))
ellerine saglık :)

Adsız dedi ki...

ne renk çatlayan oje aldın? (: