Seyirciler :)

31 Ocak 2011 Pazartesi

İlginç Tırnaklar

  Sanırım benim hiçbir zaman böyle tırnaklarım olamayacak, çünkü tırnak yiyorum : / Watsons'dan takma tırnak aldığımı söylemiştim, ama aldığım tırnaklar baya uzun, arkadaşlarım Bülent Ersoy tırnağı bil dediler :D Bende törpüleye törpüleye kısaltmaya çalışıyorum, ama uzun olduklarından pek kolay bir iş değil. Ama kararlıyım, okula onlarla gidiceğim :D Neyse tırnaklara geçelim;



Kedi sevenler için bir örnek. Benim kedi hastası olan bir sürü arkadaşım var, hatta bu örneği de bir arkadaşımın albümünden ç(aldım) :D,



Renklerini çok sevdim,



İşte en sevdiklerimden! Keşke tırnaklarım uzasa ve becerikli biri bana bu tırnaklardan yapsa, çok güzeller!



Beatles hayranları için,



Bunu görünce aklıma ilk hippiler geldi, ama hippi olsun olmasın bunu istemeyecek bir kız tanımıyorum :)



Bu da çok şirin bir süsleme,



Karpuzlu süsleme :) Bence bunlar yaz aylarında çok güzel dururlar,



Bunun da renklerini çok sevdim,




Çok merak ettim, nasıl yapmış ki bunu :D ?



(benim gibi) Fiyonk manyağı kızlar için ideal!,



Güzel bir örnek ama renkleri farklı seçilse daha hoş olurdu bence :)

4 yorum:

CMOS dedi ki...

hepsi güzel ama floral desenlilere bayıldıııım!

rebeltakipte dedi ki...

ben fiyonkluya bayıldım ama hepsi çok güzel

D!mple Rock dedi ki...

bu tip tırnak süslemelerini sevmem normalde, (kötü örneklerini gördüğüm için sanırım) ama bunları çok sevdim !
özellikle en baştaki kedili baş parmak tırnağını :)

Adsız dedi ki...

biraz daha yeniliklere ve ilginç şeylere açık ol.mesela sondaki miki mouse tırmağı içn yazdğn yorumu diyorum.sürekli aynı renkleri sevme sarıyıda sev yavruağzınıda...
bitavsiye . (((: