Seyirciler :)

23 Ocak 2011 Pazar

Haftanın 5 Şarkısı

1) Travie McCoy featBruno Mars - Billionaire.  Hem hareketli hem de yavaş bir şarkı ben çok sevdim.



2) Pink - Just Like A Pill. Bu ara Bruno Mars ve Pink'e taktım, Pink'in bu ve alttaki şarkısını çok güzel buldum.



3) Pink - Raise Your Glass. Pink'in şarkılarının kliplerini izlemesi de çok zevkli oluyor. 



4) Jace Everett - Bad Things. True Blood'un jenerik müziği. Aslında True Blood izlemiyorum ama bu şarkısı hoşuma gitti.



4) Teoman - Mavi Kuş ile Küçük Kız. Bunun videosunu mutlaka izleyin çünkü Up filminin sahnelerini derlemişler ve çok güzel olmuş.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Şarkı paylaşmaya devam et lütfen :)

Deli Anne dedi ki...

ne iyi olmuş bu liste.. ben en çok True blood'un müziğini sevdim diziyi hiç izlemesem de sizin gibi.. sevgiler.

Deli Anne dedi ki...

hahaha şarkı yüzünden ayrılamıyorum blogunuzdan:)