Seyirciler :)

16 Ocak 2011 Pazar

Haftanın 5 Şarkısı

Haftanın 5 şarkısı bölümü açmaya karar verdim; o hafta içinde en çok dinlediğim 5 şarkıyı paylaşıcağım. Bunlar da bu hafta içinde en çok dinlediğim 5 şarkı;


1) Rosey - Love. İlk dinlediğimde ben bu şarkıyı bir yerden hatırlıyorum dedim, sonra aklıma geldi; Bridget Jones'un müziğiydi! Sözlerini ve şarkıyı çok sevdim, günde en az 3 kez dinlemeden rahat edemiyorum :P Bu arada şarkının klibi yok, bu ayıcığa benzeyen şeyleri de bir fanı yapmış.




2) Lonely Island ft. Akon - I Just Had Sex. Sözleri ayıp olabilir ama güzel bir şarkı bence :P Bu arada klibinde Blake Lively ve Jessica Alba'nın da oynadığını not düşmek lazım.



3) Taio Cruz - Dynamite. Klibi sizce de satisfaction'na da benzemiyor mu :D? Bu da aynı şekilde güzel bir şarkı.



4) Duck Sauce - Barbara Streisand. Diğerleri gibi hareketli bir şarkı.



5) Nil Karaibrahimgil - Seviyorum Sevmiyorum. Son şarkımızda Türkçe olsun dedim bunu seçtim :) Sözlerini, şarkının ritmini ve klibini çok sevdim.

Hiç yorum yok: