Seyirciler :)

14 Kasım 2010 Pazar

bodrumdan bildiriyorum !

ipadim mucizevi bir sekilde calisti ve odalarda da internet varmis hobarey! 8 saatlik yolculugumuzun ardindan otelimize vardik. su an odamizin balkonundayim ve onumde muthis bir manzara var! biraz once yagmur yagdi ancak 1-2 dakika falan surdu. hava ne sicak ne de soguk. butun mutlulugumu bozucak tek birsey var, o da hastaliktan oluyorum! boagazim agriyor, konusmakta zorlaniyorum. sesim igrenc cikiyor. buna ragmen mutluyum ben halimden :d en azindan atesim yok ona sukrediyim. sesli harfleri yazamadim, affediniz lutfen :) herneyse cok konustum, tekrardan, herkese iyi bayramlar :)

5 yorum:

Başak dedi ki...

Fotoğraf çekersin inş :)

Adsız dedi ki...

ipad'in düzelmesi çok iyi olmuş. geçmiş olsun benim için de yüz bodrumda:)

Göründüğün Gibi dedi ki...

basak@ bol bol cektim merak etme :)

ezgi@ ne yuzmesi burda hastaliktan geberiyorum :(

gülçin dedi ki...

merhabalar yeni keşfetmiş bulunuyorum siteniizi çok beğendim vallahi her sayfasını arşınladım :))

iyi bayramlar ve de iyi tatiller

bende beklerim

www.gulcinyaman.info

Göründüğün Gibi dedi ki...

aa cok tesekkurler bu guzul iltifatiniz icin :) sizede iyi bayramlar :)