Seyirciler :)

25 Eylül 2010 Cumartesi

Merhabalar :D

Sonunda blog yazmaya kasabildim. Upuzuuun bir zamandır planlıyordum ama kasamadım açıkcası. Vee azmin gücü ! Sonunda burda, sizlerleyim sayın seyirciler. Ben Yılmaz, İlke Yılmaz. Burayı moda blogu yapmayı planlıyorum aslında. Ama durun, 14 yaşındaki çocuk modadan ne anlar demeyin ! Her ay b0şuna Vogue okumuyorum ben ! Az-çok benimde bir moda bilgim var. Başka... Aklıma başka birşey gelmiyor. Blogların ilk postu zor oluyormuş. O zaman ben flickr adresimi veriyim ve ağzımı kapatıyım. {Ağzımı nasıl kapatıyorum? Ben konuşmuyorum ki, yazıyorum ! O zaman yazmayı kesiyim. Tamam.}




İyi akşamlar Türkiye, her nerede yaşıyor veya yaşatılıyorsan...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

İlk yorumun benden olsun o zaman :D
Hayırlısı olsun :D


Şak şak şak İlke
Şak şak şak İlke

:D:D

Adsız dedi ki...

Çok yaratıcısın , fotoğraflar çok hoş =)
Umarım eğlenirsin! Kolay gelsin şimdiden , sürekli yazmazsan takip edilmezsin bilgin olsun =)
İyi eğlenceler!

Adsız dedi ki...

Çok güzel fotoğraflar gerçekten.. Takip ettiğim bloglar arasına aldım bunu da :)Facebookta benimde bir moda sayfam var..

Adsız dedi ki...

Beyendm tatlm .d .d takipçnm